Obsługa serwisowa

Jako polski producent zapewniamy szybką obsługę serwisową użytkownikom naszych maszyn.

 
 

Oferujemy 4-stopniową obsługę:

 

1. Usuwanie przez użytkownika prostej usterki bądź poprawienie, wyregulowanie w oparciu o instrukcje udzielone telefonicznie przez specjalistów zajmujących się w naszej firmie uruchomieniem maszyn po zamontowaniu.

 

2. Podanie telefonicznie sposobu użytkowania awaryjnego maszyny z usterką, tak by nie przerywać produkcji. Gdy tylko taki tryb jest możliwy serwisant „stacjonarny” w firmie może zaproponować odpowiednie postępowanie do czasu przyjazdu serwisu właściwego.

 

3. Tryb przyjazdu serwisu:

 

 

4. Wysyłka maszyny kurierem (ładunek paletowy) do producenta. Producent odwozi bądź odsyła maszynę również kurierem po wykonaniu niezbędnych czynności w możliwie najkrótszym czasie.


Wyżej opisane sposoby dotyczą obsługi gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej.

 

Sposób obsługi z pkt. 1 może budzić zastrzeżenia w przypadku obsługi gwarancyjnej, lecz producent uważa, że w przypadku prostych usterek jest to najszybszy sposób działania i prowadzi do lepszego poznania maszyny przez użytkownika, co może skutkować niższymi wydatkami przy serwisie pogwarancyjnym.

 

W ramach trybu ekonomicznego możliwy jest bezpłatny serwis maszyn pozostających na gwarancji, a rozregulowanych przez „uczących się” użytkowników.

 

Okres gwarancyjny obejmuje 12 miesięcy** i jest przedłużany o czas postoju maszyny z tytułu napraw.

 
 
 
*) Serwisant wyznacza trasę do kilku użytkowników i obciąża kosztami dojazdu tylko za odległości ich dzielące
**) W szczególnych przypadkach okres ten może wynosić 18 bądź 24 m-ce.
 
 

Powrót do Serwis i Wsparcie


 


 
 

Copyright by MM Optimat © 2016 All rights reserved.

Zakład Budowy Maszyn MM OPTIMAT ul.Czarnieckiego 48, 14-100 Ostróda

NEWSLETTER

Jeżeli chcą Państwo zainteresowani otrzymywaniem comiesięcznych informacji na temat nowości i promocji prosimy wpisać się na listę zainteresowanych otrzymywaniem newslettera.